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MessaggioTitolo: per imperia   per imperia EmptyMer Lug 01, 2009 1:18 am

http://www.wowhead.com/?talent#bVcbhZZGxfVRfzcfqfzAo:ahqVzc
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyMer Lug 01, 2009 11:28 am

ete nabbo
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyMer Lug 01, 2009 4:54 pm

Inhotitrust ha scritto:
ete nabbo
spec
inho nabbo le spec ssono quasi uguali
ho postato solo perche ho visto cche imperia aveva spec fatto male
poi hi messo pure i glyph
ciao e buon game
PS:non ho guardato se ce altro spec
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyMer Lug 01, 2009 8:26 pm

etecine ha scritto:
Inhotitrust ha scritto:
ete nabbo
spec
inho nabbo le spec ssono quasi uguali
ho postato solo perche ho visto cche imperia aveva spec fatto male
poi hi messo pure i glyph
ciao e buon game
PS:non ho guardato se ce altro spec

è proprio il quasi che le rende differenti
i glyph non li avevo proprio visti, forse era meglio, il glifo del mind flay è abbastanza inutile se parliamo di pve

ora che ho visto anche i glyph----> spec
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyMer Lug 01, 2009 11:15 pm

qui hai ragione
era un po pvp
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyGio Set 03, 2009 1:35 pm

Imperia,
Appena trovo 10 minuti controllo build ed equip, poi ti faccio sapere. C'ho buttato un okkio velocemente l'altra sera, c'e' sicuramente da cambiare qualcosa.
In ogni caso hai fatto bene ad iscriverti al roster perche' sei in ogni caso abilitata.

Domanda: quando slogghi lo fai sempre con l'equip migliore che hai giusto?
Cosi' son sicuro che facendo riferimento all'armory sto controllando i pezzi corretti.
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyGio Set 03, 2009 3:58 pm

Non so se potrà esservi utile ma credo che qesto sito potrebbe essere interessante:

http://www.shadowpriest.com/

poi vi linko la spec di una mia amica che gioca nei moonlight:

http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Hakkar&cn=Yarpa&gn=Moonlight+Shadow

Considerate comunque ch il glifo del mind flay è uno dei "molto consigliati" da Shadow proprio perchè è la spell di riempimento mentre si aspetta che i CD degli altri spell scadano.

Considerate che utilizzare il mind flay senza quel glifo è come andare in melee... non molto salutare per un cloth!! Wink

Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyGio Set 03, 2009 6:48 pm

@ ORO: di solito sloggo con l'equip migliore anche se ora ho ancora la chest t7 e non quella figosa che ho droppato l'altra volta a TOC x' è da sockettare ed enchantare x bene Razz

@ ALA: tra poco esco, a casa guardo un po i link che mi hai passato che qui con i filtri non posso vedere nulla (a parte che ho avuto una giornata strapiena ç_ç...mi sognerò gli ospedali di notte ç_ç)
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 11:14 am

Imperia,

le prestazioni di ieri sera a Ulduar purtroppo sono state basse. Bisogna migliorare.
Siccome non parti da zero vedrai che non sara' difficile. Non perderti d'animo e vedrai che sistemi tutto.


- La build Shadow e' a posto.
- Il grosso del lavoro devi farlo sugli enchant dell'equipaggiamento. Ti mancano molti enchant. X stasera metto nel post stickato in questa sezione del forum la lista degli enchant / gemme per le build shadow. Prendi spunto da li considerando che devi assolutamente come prima cosa cappare l'Hit Rating arrivando a 446. DOpo di che penserai alle altre stats.
- Scrivici qui la rotazione delle spell che fai.
- Controlla l'head, se ho visto bene da un'inspect veloce ieri sera, la meta gem che hai potrebbe non essere attiva (non avevi i requisiti sui colori delle altre gemme).
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 11:25 am

Purtroppo ieri sera ho dimenticato di equipparmi con la chest carina prima di sloggare ç__ç

Allora, con l'equip usata ieri sera avevo 386 di Hit Rating mentre la mia rotazione è:

- Pain, vamp. touch, vamp. embrace, plague, mindblast, mind fly (x2), death (che MB è ancora in CD) e poi tengo sempre su i dot..ho il glifo che mi tiene sempre pain sul mob quindi lo casto solo 1 volta e gg.

-Per i pull aoe dopo mindblast faccio mind sour sul mob con hp + alta in modo da ucciderlo x ultimo, almeno gli add crepano prima Neutral


Io credo che oltre agli ench il problema sta nella rotazione ç__ç
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:11 pm

Orogastus ha scritto:

- Il grosso del lavoro devi farlo sugli enchant dell'equipaggiamento. Ti mancano molti enchant. X stasera metto nel post stickato in questa sezione del forum la lista degli enchant / gemme per le build shadow. Prendi spunto da li considerando che devi assolutamente come prima cosa cappare l'Hit Rating arrivando a 446. DOpo di che penserai alle altre stats.

Alt ferma tutti, occio che il cap di hit generalmente per la build shadow è 289 non 446 (quel cap di hit è per una classe dps spell ranged senza nessun talento in hit e senza un prete shadow o un dudu tacchino in raid).

vedere qui per più riferimenti: http://www.wowwiki.com/Spell_hit

Priest class: Shadow-spec with Shadow Focus and Misery --- 289 (pari al 11%)

Proprio perchè Misery e Shadow Focus danno ciascuno un +3% all'Hit.

Se Imperia ha sia Misery che Shadow Focus è già ben oltre il cap di hit.

Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:13 pm

dai un occhiata qui imperia

http://shadowpriest.com/viewtopic.php?f=61&t=23234
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:30 pm

Il sito che ti avevo dato: http://be.imba.hu

ti dice tutto quello che devi fare:
Enchant su ogni pezzo (prende anche in considerazione le tue skill)

gemme mancanti e mal sockettate

cap di hit (se devi alzarlo o diminuirlo e prende in considerazion anche la tua spec)


Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:32 pm

Alastorh ha scritto:
Se Imperia ha sia Misery che Shadow Focus è già ben oltre il cap di hit.

Misery ce l'ho, lo vedo quando casto MindBlast e il Flay.
Shadow Focus non ricordo bene, non so i talenti a memoria ma credo di sì


Per le gemme ed ench vari devo chiedere di Etecine, giusto? Il mio problema primario sono i gold x i mats ç_ç
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:41 pm

e invece di levellare alter fai le daily in giro e li fai i gold alien
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 12:58 pm

Comunque, signori miei, un livello di dps basso, se uno ha un pg equippato decentemente, è dovuto principalmente a una rotazione di spell errata.
Secondo me cambiando sequenze di cast il dps aumenterebbe notevolmente. Solo che devi trovare un prete shadow che ti insegni come fare. Razz
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 1:17 pm

Io ho guardato anche su Youtube e chiesto in giro ma mi hanno sempre dato rotazioni diverse ç__ç

c'è chi (non in gilda, tranquilli) ha risposto "eh...metto i vampiric, gli altri dot e poi MB + 2 MF"...E grazie al Cxxxx ma l'ordine delle spell?
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 1:51 pm

Prova a chiedere a Yarpa dei moonlight digli che ti mando io.

Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 2:22 pm

maestro atropo dice

prima vampiric touch
poi due decurse
poi sb
swf
mf
e poi refreshi le curse
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 3:51 pm

Grungor ha scritto:
maestro atropo dice

prima vampiric touch
poi due decurse
poi sb
swf
mf
e poi refreshi le curse

Di sicuro prima di tutto SW:Pain! Wink

Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 4:04 pm

Ho chiesto direttamente io, la rotation che yarpa utilizza e che gli permette di fare 4,5/5k su boss è così formata:

VT, MB, DP, MF,SWP

Dopo di che vai a CD.
Quello che io ho scritto precedentemente sulla rotation annullalo.
Comunque anche Yarpa mi ha detto di andare sul sito www.shadowpriest.com

Ciao Fabio
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 5:09 pm

The Maximize DPS 101 thread has too much useless diaherrea hiding the useful and painstaking mathematics that were involved in the original intent of the thread. This pains me as the Maximize DPS 101 thread was one of the single most beautiful contributions to better WoW players on the internet. "I do this ___(enter horribly ineffecient spell cast list here) ___" and "my armory:___ what's wrong with my DPS?" threads have invaded. Upon request from Ashes and a few others, here is my attempt to hopefully answer the single most annoying post on these forums: "I use _____ rotation, what's wrong with my DPS?"

There is no rotation. THERE IS NO ROTATION to Shadow Priest in regards to maximizing DPS. A set rotation is used for trading DPS for convenience, otherwise known as "facerolling" (much better results if you are another class, facerolling as an spriest is not a great idea).

A single opener exists to maximize DPS, variations to it depending on the environment of the fight exist and are of a personal determination if they are "better". On the Training Dummy and Patchwerk, only one opener is "top DPS". In otherwords, a fight that incorporates the need to run, transport, get in a vehicle, etc. may change the "best" opener. Many excuses, emotional rants, and fabrications of other openers and/or "rotations" exist; ignore them. This thread is to maximize, if you are aiming for "sub-par" or "mediocre", this thread is not the correct place to be. The information here is not solely my own, not even close. For the background of the information (including mathematical, parsing, log, and gear analysis), please see the original thread by Graf here. For specific help to gear, gems, and/or enchanting: the "Gear Check Me" forum is more appropriate than this thread.

Lingo:
MB - Mind Blast
MS - Mind Sear
VT - Vampiric Touch
VE - Vampiric Embrace
MF - Mind Flay
MF2 - Mind Flay 2 ticks instead of 3 ticks (also known as clipping)
DP - Devouring Plague
SW:P - Shadow Word: Pain
DoT - Damage over Time: VT, DP, SW:P
GCD - Global Cool Down

Want to raise your DPS?

Setting Up and Basic Information
-Get a DoT timer to see the EXACT expiration of your DoT. If your DoT timer does not include tenths of a second, dump it and get a new one (there is no "best", the "best" is the one that presents the information to result in the highest DoT uptime for YOUR shadow priest).
-Get a cast bar that includes estimated latency within the cast, then learn how to use it. You can combat and win against the lag beast.
-Get a very recognizable cooldown tracker.

Get a mod that acts like a precotious 4 year old bratty girl regarding your inner fire. Is your inner fire on you? Is your inner fire on you?

Shadow Weaving: Stacks are on you, the player, as a buff; they are not stacks on the target. Thus you can "build up stacks" and switch targets without worry of loosing this buff. Only time and death can remove this buff from you. VE does not create a stack. MF and MS create one stack "per tick" during the channel, instead of per cast. All other shadow damage dealing spells create one stack per the spell landing.

NEVER EVER EVER NEVER cut Mind Flay before the 2nd tick!!! (unless there is a large fireball, void zone, etc. that requires you to move or die; then again, if you learn the fight: learn it's phases, stages, and length; you would have known that movement time was incoming and that it wasn't far enough away to fit in a mind flay)

Flask of the Frost Wyrm should be up at all times. Fish Feast, Shoveltusk, or it's fish equivalent should be up at all times. Is your inner fire on you?

Do NOT clip DOT's! VT and DP are the only two to worry about, before it used to only be VT. DP no longer has a cooldown, so clipping it's last tick is possible. Here's why clipping is evil:
VT is placed on the target at 1:03, at 1:06 will be it's first tick with the second, thrid, etc. until the 5th and final tick is at 1:18. You should begin casting at 1:16.5 (zero haste) to refresh it, but got trigger happy and cast at 1:16.3. Here's what happens:
1:03 VT lands
1:06 VT ticks 1
1:09 VT ticks 2
1:12 VT ticks 3
1:15 VT ticks 4
1:16.3 VT begins cast
1:17.8 new VT lands
1:18 ..... (nothing happens... where's my tick? IT WAS CLIPPED)
1:20.8 new VT ticks 1
You clipped and 5.8 seconds went by between VT ticks, because you cancelled the fifth and final tick. This is bad. As in not good. This lowers DPS substantially.

There is no reason a trinket, proc, or other random buff should cause you to change your DPS priority or refreshing of SW:P through Mind Flay WHEN that trinket, proc, or random buff is a fixed amount of spell power or haste. Percentage changes and crit changes should be scrutinized if loosing a GCD to recast something that does not need refreshed or recasted is worth the benefit received. Example: Quaffing a Wild Magic Potion is not enough benefit to recast SW:P, getting 14 friends with the same charge to stand next to you on Thaddius is beneficial enough to recast SW:P.

The Opener
Open on the boss with the following list of spells. Do not waste any time, as soon as one cast finishes you should be into the next one for the entire fight. If at any time you are standing still while not casting, you should investigate healing as a career choice and hope another healer in the raid can carry you.

Opener 1, low risk:
VT-DP-MB-MF-SW:P-*SW:D*-MB

Opener 2, risk from improper clipping exists:
VT-DP-MB-*MF2*-SW:P-*MF2*-MB

Stop! this is not a rotation, this is a LIST of spells for an OPENER, once they are cast on target, do NOT repeat them again! (Advanced: if for some reason such as stun, silence, death+rebirth, the target goes away and returns later, etc... results in the drop of 5 stacks of Shadow Weaving from you AND SW:P from the target, then the opener will need recast).

*SW:D* - listed as a single GCD damage spell to maximize DPS with minimal risk using clipping on mind flay (MF2 = 2 ticks of Mind Flay). MF2 may also be appropriate here. In addition VE could be used. Use discretion here as the best opener for you.

*MF2* - If clipping MF becomes troublesome, you will loose DPS, thus negating any benefits of MF2 over SW:D.

This opener accomplishes the following, in order of cast:
1. Opens with Misery, a debuff wanted/needed by others in your raid. VT is the highest damaged DoT for maximum ticks per fight.
2. DP is one of our highest damage per execute abilities.
3. MB to begin the cooldown immediately. For an opener, the "setup" of other abilities enables VT and DP to be a higher priority for the opener. VT begins misery and is our highest damage DoT. DP is second as it is a DoT, but also to "seperate" MB and VT to alleviate conflict on the second MB and postpone this conflict out further.
4. A filler to acquire 5 stacks of Shadow Weaving: MF (2 ticks is appropriate, your call if you want to do all 3)
5. Since 5 stacks has been acquired, now is the time for the SW:P cast, the only one needed for most fights.
6. Another filler before MB comes of cooldown. SW:D is a damage spell, this will maximize DPS. For those with high haste, a MF2 may fit here, more damage to maximize DPS. For those asking where VE should go.... here's a good spot, it will not maximize DPS (perhaps before VT would be more appropriate)
7. Begins our "spell rotation", MB and on to:

The Rotation
From this point forward you will be following a set time scale of 5.5 second slices. What you do within that 5.5 seconds will change each "set", but will have the same tests and priority listing. Our "spell rotation" is MB then decisions based on DoTs then MB then decisions based on DoTs then MB....

1. Refresh VT when 1.1-1.5 seconds are remaining on it's DOT. DO NOT CLIP, better late than early. The accurate time will depend on your hasted VT cast time.
2. Refresh DP after it expires, not before. DO NOT CLIP, better late than early.
3. If all dots are in good order and MB cooldown is far enough away: Mind Flay.
4. If a cast for a dot or MB is less than 2 ticks of MF away: SW:D
5. Cast MB when it's cooldown expires.

The above is also expressed as:

VT-DP-MB-MF-SW:P opener and then prioritize:
1. MB
2. VT
3. DP
4. MF

If you have a set rotation of spells or use a macro to create a set rotation, your dps can be increased by doing it manually. However, your dps can also decrease if you screw it up. If you do use a macro, ensure you learn and understand how and why it works. Every now and again: take a trip to the training dummy and try to 'beat the macro'. You may be surprised...

Practice, Training Dummies, and Log Parsing
Training dummies should be used to investigate uptime, NOT DPS! The DPS that results from a training dummy is absolutely useless in every regard possible. Instead, /combatlog the fight and upload to your favorite parsing website (World of Logs, Wow Meters Online, etc) or try a "damage meter" mod such as Skada or Recount. Look at your "uptime". Here's a basic quick glance into analysing this data: (do not forget to add hits, ticks, misses and crits together, this was a very common mistake on WWS reports)

Figure out the following values:
TotalTime = time of fight in seconds
HastedGCD = 1.5 / (1 + (Spell Haste % / 100))
MBPossible = TotalTime / (HastedGCD + 5.5)
DotTickPossible = TotalTime / 3
SpellsCast = MBhits/crits/misses + VTticks-misses-crits/5 + DPticks-crits-misses/8 + 1 (sw:p initial cast) + shadowfiend summons + SW:D casts (ensure to include misses, hits/ticks, and crits)
MFTime = TotalTime - (SpellCast * HastedGCD)
MFCastPossible = MFTime / (2 * HastedGCD)

Then:
VT uptime = VT ticks / DotTickPossible (over 94% is the target)
DP uptime = DP ticks / DotTickPossible (over 94% is the target)
SW:P uptime = SW:P ticks / DotTickPossible (over 94% is the target)
MB uptime = MB hits / MBPossible (over 95% is the target)
MF uptime = (MF hits / 3) / MFCastPossible (over 92% is the target)

While at the Training Dummy, work on your mods, your priority spell decisions, and keybinds to maximize these uptimes. Doing this will have the largest impact to your DPS on single, multiple, and arena targets. After a few rounds of actually analyzing your uptime, you will begin to understand the "priority" system at conflicts (MB cooldown expires at the same time DP runs out is an example of a "conflict").

I want MORE DPS!
Is your inner fire on you?

Knowing your GCD with all raid buffs and haste gear is a great way to maximize DPS. For once you know your GCD, you know exactly how many seconds away from VT expiring you should begin your cast (it's one GCD). You know exactly if you can fit a MF2 (2 ticks of MF) instead of a SW:D, it's 1.3333 * GCD for 2 ticks of MF.

Instants (DP, VE, SW:D, SW:P, Shadowfiend, etc) = 1 GCD
MB cast = 1 GCD
VT cast = 1 GCD
MF = 2 GCD
MF2 (2 ticks of MF) = 1.333~ GCD

Learn the fight: learn it's phases, stages, and length. OPTIMIZE your Shadowfiend depending on this information. Do not wait for Bloodlust/Heroism. Do not wait to be out of mana. Send the fiend out as many times as possible in the fight without sending it into impending death. A 4+ minute fight should have 30+ swings from your Shadowfiend. A 6+ minute fight should have 40+ swings... etc.

Learn the fight: learn it's phases, stages, and length. OPTIMIZE your Dispersion. Is there a time where dps can't occur due to movement, phase changes, talking about how this raid boss will destroy you unlike the other 10,000 raid bosses we've encountered? DISPERSE THEN if you have mana issues. If you don't have mana issues, save Dispersion for an "oh shit" button.

Take a Wild Magic potion during bloodlust/heroism. Taking a Potion of Speed to create a "second" bloodlust/heroism is not as beneficial.

Multi-DOT!!! This can also decrease your DPS. The trick here is to incorporate 2-3 targets worth of dot upkeep within the 5.5 second MB cooldown without sacrificing Mind Flay useage much ACROSS the three targets (instead of full assault on 1 with dots on the other 2)

Multi-dot CAN lower DPS when done incorrectly. Keeping VT up on 3 targets, DP on one, and squeezing in a MF on all three within 18 seconds can result in "drops". If at any time you find yourself loosing SW:P on a target, then learn a different way to get that MF in. If it turns out to be something not possible for you, fall back on a few Mind Sear casts instead.

4+ mobs begins the sweet spot where Mind Sear out does multi-dotting for maximum DPS. Mind Sear scales very well with gear, its use will only increase with better gear.

Don't forget about "pre Fade". Learn your tanks. Learn if they need a small amount of time before they peak at maximum generating threat per second. Pre-fading and casting "all out" will result in a higher DPS than the antiquated "pause" or "3 second rule" between the tank's engagement and your own.

Heavy movement fights: The "priority" system should change... your "instant casts" such as SW:D, DP, and Shadowfiend should be organized in a way to maximize their need for casting during runing, allowing "stand still time" to be dedicated to MB and MF without loosing DoT uptime. This is where the challenge in high DPS is.

Check Your Raid Composition
You should aim to complete this while haphazardly vomitting invites to the unkown:

***Buffs on Player***
30% Inc. Cast Speed
Bloodlust/Heroism - Shaman (all)

3% Inc. Damage
Sanctified Retribution - Retadin
Ferocious Inspiration - BM Hunter

3% Inc. Haste
Improved Moonkin - Boomkin
Swift Retribution - Retadin

5% Inc. Crit
Elemental Oath - Ele Shaman
Moonkin Aura - Boomkin

5% Inc. Haste
Wrath of Air Totem - Shaman (all)

Inc. Spell Power
280 - Totem of Wrath - Ele Shaman
10% - Demonic Pact - Demo Warlock
144 - Flametongue Totem - Shaman (all)

***Debuffs on Target***
3% Inc. Crit
Heart of the Crusador - Retadin (some Prot Pally)
Totem of Wrath - Ele Shaman
Master Poisoner - Assassin Rogue

5% Inc. Crit
Improved Scorch - Fire Mage
Improved Shadowbolt - Destro Warlock
Winter's Chill - Frost Mage

13% Inc. Damage
Curse of Elements - Warlock (all)
Earth and Moon - Boomkin
Ebon Plaguebringer - Unholy DK

3% Inc. Hit
Misery - Spriest
Improved Faerie Fire - Moonkin

Hey, is Inner Fire, Flask of the Frostworm, and a food buff on you?
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 6:05 pm

Suppa, se me lo riposti in italiano ti regalo il mio calendario Razz
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 6:12 pm

Imperia ha scritto:
Suppa, se me lo riposti in italiano ti regalo il mio calendario Razz

naked?
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MessaggioTitolo: Re: per imperia   per imperia EmptyLun Set 07, 2009 6:27 pm

se lo dico che sorpresa è?
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